مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 09:542019-07-21پزشكي

هشدار درباره عوارض مصرف قرص های متامفتامین


مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: یکی از داروهایی که امروز در جامعه برای لاغری در بین بانوان رایج شده و به صورت مضر و آسیب زا و از طریق از بین بردن سلول ها وزن را کم کند، - مصرف قرص های متامفتامین است که در کوتاه مدت سلول ها را از بین می برد و فرد را لاغر می کند اما عوارض بسیار ناگواری از نظر جسمی و روانشناسی بر روی فرد می گذارد.

دکتر علی بهرام نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، درباره عوارض مصرف شیشه در جامعه به شکل های مختلف از جمله داروها اظهار کرد: زیبایی و تناسب اندام یکی از موضوعات مهم برای زنان است که این چیز بدی نیست، اما به دلیل باورهای غلطی که وجود دارد اقداماتی صورت می گیرد که آسیب زاست.

وی افزود: یکی از داروهایی که امروز در جامعه برای لاغری در بین بانوان رایج شده و به صورت مضر و آسیب زا و از طریق از بین بردن سلول ها وزن را کم کند، مصرف قرص های متامفتامین است که در کوتاه مدت سلول ها را از بین می برد و فرد را لاغر می کند اما عوارض بسیار ناگواری از نظر جسمی و روانشناسی بر روی فرد می گذارد.

بهرام نژاد تصریح کرد: اینکه انسان ها نیاز به تناسب اندام دارند، باید به شیوه های علمی، سازنده و شیوه هایی که کارشناسان تغذیه و پزشکی توصیه می کنند، عمل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره عوارض مصرف قرص های متامفتامین

هشدار درباره عوارض مصرف قرص های متامفتامین