مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 09:542019-07-21اقتصادي

افتتاح سایت راداری و مرکز ایمنی فرودگاه ها با حضور وزیر راه


سایت راداری بزم کوشک و مرکز عملیات ایمنی و اضطراری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

- افتتاح سایت راداری و مرکز ایمنی فرودگاه ها با حضور وزیر راه سایت راداری بزم کوشک و مرکز عملیات ایمنی و اضطراری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و سایر دست اندر کاران صنعت فرودگاهی کشور ابتدا سایت راداری بزم کوشک افتتاح شد.

این سایت با توجه به تاکیدات برنامه پنجم توسعه و چشم انداز 20 ساله کشور مبنی بر پوشش کامل نظارتی توسط شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مدنظر قرار گرفت و در حال حاضر 17 سایت راداری به منظور پوشش فرودگاه ها در کشور نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است که رادارهای فرودگاه مهرآباد، شیراز، اصفهان، مشهد، امام خمینی (ره) و بندر عباس عملیاتی هستند.

سایت راداری بزم کوشک نیز در حدفاصل تهران و قم افتتاح شد.

عمر تجهیزات رادارهای مربوطه بیش از 20 سال است و از طرفی رشد ترافیک هوایی در محدوده پی ام ای ای تهران شامل ترافیک هواپیماهای نظامی، غیرنظامی و آموزشی ایجاب می کند نظارت راداری در این محدوده با اطیمنان و دقت بالای صورت گیرد تا علاوه بر افزایش ضریب ایمنی پروازها شاهد افزایش قابلیت کنترل تراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سایت راداری و مرکز ایمنی فرودگاه ها با حضور وزیر راه

افتتاح سایت راداری و مرکز ایمنی فرودگاه ها با حضور وزیر راه