مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 08:532019-07-21سياسي

ابوترابی فرد: برنامه های اثرگذار برای ترویج معروف ها، تدارک دیده شود


اولین جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در سال 98، با حضور مسئولان استانی در دفتر حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد ضمن تاکید بر اقدامات و حساسیت دستگاه ها بر مبارزه ریشه ای با منکرات، از اعضا خواست تا با احصاء معروف ها و منکرهای مهم حال حاضر جامعه، به بررسی راه های نشر این معروف ها پرداخته و برنامه های اثرگذار و مستمری بر ترویج معروف ها نیز تدارک ببینند؛ برنامه هایی از جنس برگزاری اجتماعات بزرگی که به عنوان مثال در موضوع حجاب و خانواده اخیراً با حضور بانوان محجبه بطور خودجوش شکل گرفته است.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران تصریح کرد: از اعضا ستاد درخواست می شود تا در بحث مدارس و مهدهای کودک نیز بررسی لازم را به منظور اجرای فرهنگ سازی مناسب و اقدامات اثربخش انجام دهند.

سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت رسول (ص) و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، به اقداماتی که در معاونت اجتماعی سپاه تهران در طراحی نرم افزارهایی برای ضابطین بسیج در برخورد با منکرات مختلف صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته به همت معاونین و اعضای ستاد اقدامات خوبی در ستاد امر به معروف و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوترابی فرد: برنامه های اثرگذار برای ترویج معروف ها، تدارک دیده شود

ابوترابی فرد: برنامه های اثرگذار برای ترویج معروف ها، تدارک دیده شود