مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 06:492019-07-21دانش

آخرین وضعیت اعتبارات دانشگاه ها در سال جاری / تکلیف بودجه سه ماه دوم مشخص نیست


محمدتقی نظرپور، معاون اداری مالی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به میزان تخصیص بودجه دانشگاه ها در سه ماه اول گفت: - معاون مالی و اداری وزارت علوم با اشاره به اختصاص بودجه سه ماه دوم دانشگاه ها گفت: تاکنون تکلیف بودجه سه ماه دوم مشخص نشده است.

محمدتقی نظرپور، معاون اداری مالی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به میزان تخصیص بودجه دانشگاه ها در سه ماه اول گفت: تخصیص بودجه دانشگاه ها در سه ماه اول سال 20 درصد بوده و این تخصیص به این معنی است که 5 درصد بودجه سه ماه اول اختصاص داده نشده و باید در سه ماه اول سال 25 درصد دریافت می کردیم.

وی افزود: امیدواریم با توجه به وضعیت و شرایط اقتصادی که وجود دارد بتوانیم وضعیت مناسبت تری در حوزه بودجه برای دانشگاه ها پیش بینی کنیم.

نظرپور اضافه کرد: باید تا آغاز سال تحصیلی 50 درصد بودجه تخصیص پیدا کند در حال حاضر تخصیص 20 درصد سه ماهه دوم هم تکلیف آن همچنان مشخص نشده است.

وی یادآور شد: با توجه به این که دانشگاه ها در آغاز سال تحصیلی باید آمادگی کامل را برای برگزاری کلاس ها داشته باشند بودجه ها باید به طور کامل تخصیص داده شود که مشکلی برای دانشگاه ها پیش نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت اعتبارات دانشگاه ها در سال جاری / تکلیف بودجه سه ماه دوم مشخص نیست

آخرین وضعیت اعتبارات دانشگاه ها در سال جاری / تکلیف بودجه سه ماه دوم مشخص نیست