مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 01:232019-07-20سياسي

ماجرای کسانی که به کوه ها هم رحم نمی کنند...


منابع طبیعی البرز به شدت با مساله کوه خواری مقابله می کند و برخورد قانونی لازم با کسانی که برای سود خود به کوه ها هم رحم نمی کنند، - مدیرکل منابع طبیعی البرز گفت: منابع طبیعی البرز به شدت با مساله کوه خواری مقابله می کند و برخورد قانونی لازم با کسانی که برای سود خود به کوه ها هم رحم نمی کنند، صورت می دهد.

حامد فرضی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: افراد سودجو و فرصت طلب به دنبال این هستند که از هر طریقی به عرصه های طبیعی دست درازی کنند که یکی از این راه ها کوه خواری است.

وی ادامه داد: کوه خواری در برخی استان ها به معضلی جدی تبدیل شده ولی خوشبختانه در البرز این مسأله نگران کننده نیست و تا کنون یکی دو مورد گزارش در این خصوص دریافت کرده ایم.

وی توضیح داد: منابع طبیعی البرز به شدت با مساله کوه خواری مقابله می کند و برخورد قانونی لازم با کسانی که برای سود خود به کوه ها هم رحم نمی کنند، صورت می دهد.

فرضی خاطرنشان کرد: موارد گزارش شده در خصوص کوه خواری در البرز در حد 20 و 30 متر بوده و متخلف هنوز اقدام به ایجاد سازه ای نکرده بود.

مدیرکل منابع طبیعی البرز گفت: منابع طبیعی به شدت با کوه خواران و کسانی که برای سود و منفعت خود به عرصه های طبیعی تجاوز می کنند، برخورد قانونی را صورت می دهد و به هیچ وجه کوتاه نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کسانی که به کوه ها هم رحم نمی کنند...

ماجرای کسانی که به کوه ها هم رحم نمی کنند...