مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 20:282019-07-20اجتماعي

حوزه IT و مکانیک خودرو جزو مشاغل پرمتقاضی در فنی و حرفه ای هستند


مدیرکل آموزش فنی حرفه ای آذربایجان شرقی، حوزه IT و حوزه مکانیک خودرو را جزو مشاغل پر متقاضی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یعقوب نماینده به در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته ملی مهارت با اشاره به گستردگی دامنه آموزش های فنی و حرفه ای اظهار کرد: آموزش های سازمان فنی حرفه ای شامل آموزش های رسمی در حوزه های مختلفی همچون دانشگاه و آموزش و پرورش و آموزش های غیررسمی مانند آموزش های کوتاه مدت مبتنی بر شغل می شود.

وی با اشاره به برنامه های آموزشی فنی و حرفه ای برای دانش آموزان بیان کرد: این آموزش ها در قالب آموزش های فنی و حرفه ای و طرح ایران مهارت به دانش آموزان ارائه می شود، طبق طرح ایران مهارت، تمامی دانش آموزان دوره اول دبیرستان باید با کسب گواهینامه و تسلط داشتن به یک مهارت وارد دوره دوم دبیرستان شوند، این طرح از سال گذشته در حال اجرا بوده و دانش آموزان به این منظور یک دوره 60 ساعته را طی می کنند.

نماینده در ادامه با اشاره به طرح ها و مدل های آموزشی مختلف در اداره کل فنی و حرفه ای استان گفت: حضور متقاضیان آموزش در مراکز فنی و حرفه ای و بهره مندی از بخشی از آموزش های رایگان و یا تحت آموزش قرار گرفتن در آموزشگاه های فنی و حرفه ای خصوصی با پرداخت هزینه و آموزش های سیار از جمله مدل های آموزشی مختلف ارایه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه IT و مکانیک خودرو جزو مشاغل پرمتقاضی در فنی و حرفه ای هستند

حوزه IT و مکانیک خودرو جزو مشاغل پرمتقاضی در فنی و حرفه ای هستند