مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 19:382019-07-20حوادث

تکذیب قاچاق مواد مخدر به کشورهای همسایه از طریق کوادکوپتر


استاندار آذربایجان شرقی، خبر قاچاق مواد مخدر به کشورهای همسایه از طریق کوادکوپتر را تکذیب کرد و گفت: هیچ گزارشی در این خصوص دریافت نکردیم و مطمئنا نیروهای امنیتی و مرزبانی همیشه بیدار ما در صورت مشاهده چنین اقداماتی با آن برخورد می کنند.

- تکذیب قاچاق مواد مخدر به کشورهای همسایه از طریق "کوادکوپتر" استاندار آذربایجان شرقی، خبر قاچاق مواد مخدر به کشورهای همسایه از طریق کوادکوپتر را تکذیب کرد و گفت: هیچ گزارشی در این خصوص دریافت نکردیم و مطمئنا نیروهای امنیتی و مرزبانی همیشه بیدار ما در صورت مشاهده چنین اقداماتی با آن برخورد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: بعد از راه اندازی این مرکز، آذربایجان شرقی در کنار افتخارات دیگر خود، به عنوان استان بدون معتاد متجاهر شناخته شد.

وی با اشاره به ضرورت حساسیت نهادهای مسئول نسبت به همکاری با مرکز ماده 16 و تلاش در جهت تقویت آن، بر تسریع در راه اندازی بخش بانوان این مرکز نیز تأکید کرد.

پورمحمدی ادامه داد: تمامی موفقیت های مربوط به کشف مواد مخدر در حالی به دست آمده که به دلیل نبود امکانات و تجهیزات لازم، امکان نظارت بر همه رفت وآمدهای ترانزیتی وجود نداشته و لازم است نواقص موجود رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب قاچاق مواد مخدر به کشورهای همسایه از طریق کوادکوپتر

تکذیب قاچاق مواد مخدر به کشورهای همسایه از طریق کوادکوپتر