مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 18:542019-07-20سياسي

مستند «خاطرات خبرنگار جنگ» رونمایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج مصطفی زیبایی نژاد خبر از برنامه رونمایی و اکران مستند خاطرات خبرنگار جنگ داد و گفت: - با توجه به اهمیت وقایع و اتفاقات سال های اخیر در عراق و سوریه و تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت مقاومت اسلامی و وحدت بین شیعیان و اهل تسنن، مستند خاطرات خبرنگار جنگ به کارگردانی وحید چاووش توسط خانه فیلم و نمایش این مرکز ساخته شده است.

مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج افزود: ساخت این مستند در سال 1397 به پایان و به حول قوه الهی به جشنواره سینما حقیقت رسید و زحمات برادر گرانقدرمان جناب آقای چاووش باعث شد به عنوان بهترین فیلم مستند در بخش شهید آورینی جشنواره سال 97 انتخاب گردد.

همچنین مصطفی زیبایی نژاد بیان کرد: در این مستند به رشادت های زن قهرمان عراقی بنام ام قسی پرداخته شده است که از اهل تسنن می باشد و تعدادی از سربازان شیعه را از دست داعش نجات و فراری می دهد.

مسئول مرکز افرینش های فرهنگی هنری بسیج همچنین درباره مراسم رونمایی این مستند افزود: ان شاءالله مراسم رونمایی از این مستند روز چهارشنبه2 مرداد ماه ساعت17 در سالن سوره حوزه هنری با حضور جناب آقای حسن شمشادی که خود یکی از خبرنگاران جنگ بوده است و کارگردان ارزشمند اثر، جناب آقای وحید چاووش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «خاطرات خبرنگار جنگ» رونمایی می شود

مستند «خاطرات خبرنگار جنگ» رونمایی می شود