مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 17:382019-07-20اجتماعي

نمایش شبکه موقعیت یابی یکپارچه مالکیت (شمیم) در الکامپ


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: شبکه موقعیت یابی یکپارچه مالکیت (شمیم) در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ ارائه و به نمایش گذاشته شد.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: شبکه موقعیت یابی یکپارچه مالکیت (شمیم) در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ ارائه و به نمایش گذاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازذبیح الله خداییان در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران، گفت: شبکه موقعیت یابی یکپارچه مالکیت (شمیم) و نیز راهنمایی در زمینه چگونگی ثبت اسناد تنظیمی تطبیق اصالت اسناد و اوراق در دفاتر اسناد رسمی و ثبت وقایع ازدواج و طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ ارائه و به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: در این نمایشگاه کلیه سامانه های مربوط به خدمات الکترونیک نظیر سامانه ثبت آنی، سامانه ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی نمایش داده شد و امکان بررسی مالکیت شخصی افراد با درخواست کتبی، ارائه کارت ملی، امکان استعلام ممنوع الخروجی از سامانه اجرای اسناد رسمی به فرد متقاضی از طریق پورتال سازمان و استعلام اطلاعات شناسه ملی اشخاص حقوقی از دیگر دستاوردهای فناوری این سازمان است.

خداییان افزود: پاسخ به سوالات و ارائه راهنمایی در زمینه سامانه های مدیریت کشوری املاک، ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری، مالکیت معنوی و ثبت الکترونیک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش شبکه موقعیت یابی یکپارچه مالکیت (شمیم) در الکامپ

نمایش شبکه موقعیت یابی یکپارچه مالکیت (شمیم) در الکامپ