مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 11:382019-07-20اقتصادي

بزرگترین شرکت لوله ساز دنیا همچنان در بلاتکلیفی صادراتی


مدیرعامل کارخانجات نورد و لوله صفا و نورد و پروفیل ساوه گفت: به دلیل مشکلاتی که بر سر راه این واحدهای صنعتی قرار دارد صادرات این کارخانجات همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.

- محمد رستمی صفا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: کارخانجات نورد و لوله صفا و پروفیل ساوه به ترتیب با قدمتی بالغ بر 20 و 46 سال به عنوان بزرگترین کارخانجات لوله سازی دنیا از نظر تنوع در تولید انواع لوله و پروفیل به شمار می روند و نیاز افزون بر 50 درصد لوله های نفت و گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب کشور را تامین می کنند.

وی به برخی مشکلات بوجود آمده در چند سال اخیر در کارخانجات نورد و لوله صفا اشاره و اظهار کرد: متاسفانه در طول سالهای گذشته به علت اطلاعات غلطی که در خصوص این واحد تولیدی و صنعتی داده شده بود برخی مشکلات و موانع گریبانگیر شرکت شد و کارخانه ای که زمینه اشتغال برای بیش از 5 هزار نفر را ایجاد کرده بود به یکباره با تعدیل نیروی اجباری مواجه شد و هم اکنون با نیروی کاری معادل دو هزار نفر فعالیت دارد.

رستمی صفا با تقدیر از حمایت های استانداری، فرمانداری و دستگاه قضایی شهرستان ساوه اظهار کرد: در سایه حمایت های مسئولان اجرایی و قضایی استان و شهرستان بخشی از مشکلات این واحد تولیدی برطرف و در سالجاری ظرفیت ایجاد اشتغال برای هزار نفر نیروی کار فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین شرکت لوله ساز دنیا همچنان در بلاتکلیفی صادراتی

بزرگترین شرکت لوله ساز دنیا همچنان در بلاتکلیفی صادراتی