مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 09:432019-07-20اقتصادي

آخرین وضعیت واحدهای تولیدی مشکل دار آذربایجان شرقی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی آخرین وضعیت واحدهای تولیدی مشکل دار استان را تشریح کرد.

- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گفت وگو با ایسنا تشریح کرد: آخرین وضعیت واحدهای تولیدی مشکل دار آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی آخرین وضعیت واحدهای تولیدی مشکل دار استان را تشریح کرد.

میر احد حسینی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت واحدهای تولیدی استان، اظهارکرد: تا پنج سال گذشته 200 واحد بحرانی در استان وجود داشت، اما اکنون واحد بحرانی و مشکل دار در استان به آن معنی که معضل باشد وجود ندارد، بلکه تعداد 5 یا 6 مورد با تاخیر حقوق کارگران پرداخت می شود.

وی با بیان این که بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی ناشی از واگذاری هایی است که اهلیت خریدار مد نظر گرفته نشده است، گفت: لیفتراک سازی، بلبرینگ سازی، ماشین سازی و کمپرسور سازی از جمله واحدهای مشکل دار هستند؛ به عنوان مثال طی چهار سال گذشته شرکت ماشین سازی تبریز حدود بیش از دو هزار کارگر داشته و اکنون این تعداد به یک هزار و 200 نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: این کارخانه را به کسی واگذار کرده بودند که اصلا با ادبیات تولید و کار آشنایی نداشته و مباحثی پیش آمده بود که هرچند مرتبط با کارخانه ماشین سازی نبود، اما این کارخانه بلاتکلیف بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت واحدهای تولیدی مشکل دار آذربایجان شرقی

آخرین وضعیت واحدهای تولیدی مشکل دار آذربایجان شرقی