مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 تیر 1398 ساعت 14:382019-07-19بين الملل

تایوان به هنگ کنگی های فراری کمک می کند


دولت تایوان امروز (جمعه) اعلام کرد، به هنگ کنگی هایی که از این دولتشهر گریخته و به تایوان آمده اند و به دنبال محلی امن هستند، کمک می کند.

- دولت تایوان امروز (جمعه) اعلام کرد، به هنگ کنگی هایی که از این دولتشهر گریخته و به تایوان آمده اند و به دنبال محلی امن هستند، کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این وعده از سوی تایوان برای کمک به هنگ کنگی هایی که از این دولتشهر گریخته اند، باعث خشم پکن می شود و در حالی مطرح شده که این کشور جزیره ای خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می کند که مساله اصلی آن روابط با چین است.

بیش از 30 تن از معترضان هنگ کنگی که از ترس پیگرد و آزار ناشی از حضور در اعتراضات اول ژوییه به تایوان رسیده اند، به دنبال مامنی امن هستند.

در گزارش روزنامه اپل دیلی تایوان آمده است، این فعالان در مکانهای مختلف ساکن می شوند و برخی از آنها کمکهایی از سازمانهای مردم نهاد محلی دریافت می کنند.

شورای امور چین، عالی ترین نهاد سیاستگذاری تایوان در امور چین این مساله را هنوز تایید نکرده اما امروز در بیانیه ای اعلام کرد، چنین مسائلی را تحت اولویت احترام به حقوق بشر و نگرانی های انسانی مورد بررسی قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایوان به هنگ کنگی های فراری کمک می کند

تایوان به هنگ کنگی های فراری کمک می کند