مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 تیر 1398 ساعت 03:582019-07-19سياسي

رسیدگی به مفاسد اقتصادی زمانی تأثیرگذار است که همه مفسدان محاکمه شوند


رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی زمانی تأثیر خود را در جامعه می گذارد که همه مفسدان اقتصادی از عالی ترین تا دانی ترین شان و از آقازاده ها تا مسئولان مرتبط با آن پرونده ها به محاکمه کشانده شوند و هیچ تبعیضی به نسبت جایگاه افراد انجام نشود.

- یک نماینده سابق مجلس گفت: رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی زمانی تأثیر خود را در جامعه می گذارد که همه مفسدان اقتصادی از عالی ترین تا دانی ترین شان و از آقازاده ها تا مسئولان مرتبط با آن پرونده ها به محاکمه کشانده شوند و هیچ تبعیضی به نسبت جایگاه افراد انجام نشود.

کمال الدین پیرمؤذن در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که برگزاری دادگاه های مبارزه با مفاسد اقتصادی چقدر در اصلاح ساختار اداری کشور مؤثر است، اظهار کرد: بی تردید رسیدگی به تخلفات و اختلاس ویژه خواران و اختلاس گران و کسانی که زمینه این مفاسد و تخلفات مالی را به وجود آوردند و حیف ومیل بیت المال را کلید زده اند، یکی از گام های اساسی برای احیای سرمایه اجتماعی آسیب دیده مملکت است.

وی افزود: قاطعیت در این امور سبب تأمین رضایت ملت ایران می شود و زمینه مناسبی را برای رقابتی شدن اقتصاد در کنار ارتقای فضای کسب وکار فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مفاسد اقتصادی زمانی تأثیرگذار است که همه مفسدان محاکمه شوند

رسیدگی به مفاسد اقتصادی زمانی تأثیرگذار است که همه مفسدان محاکمه شوند