مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 تیر 1398 ساعت 01:482019-07-18پزشكي

آمار پایین تخلفات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی/ برخورد جدی با متخلفان


قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه آمار تخلفات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی بسیار پایین تر از دانشگاه های دیگر است، اظهار کرد: - چند مورد از این تخلفات به وزارت از سوی اساتید به وزارت بهداشت گزارش شده و این موضوع بطور جدی دنبال می شود.

دکتر حمید اکبری در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به با تاکید بر اینکه قانون پیشگیری از تخلفات علمی با جدیت در وزارت بهداشت پیگیری می شود، اظهار کرد: وزارت بهداشت هم همانند مجموعه های دیگر از جمله وزارت علوم این قانون را با جدیت پیگیری می کند.

اگر چه قبل از ابلاغ این قانون، کمیته های اخلاق در دانشگاه ها به بحث تخلفات علمی و پژوهشی ورود کرده و با متخلفان برخورد می کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر تعداد انگشت شماری از پرونده تخلفات علمی و پژوهشی از سوی اساتید و پژوهشگران به وزارت بهداشت ارسال شده است و این پرونده ها با جدیت پیگیری می شود اگر تخلف این افراد ثابت شود با متخلفان به شدت برخورد خواهیم کرد.

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: تا کنون مورد یا پرونده ای از تخلفات علمی که منجر به اخراج استاد یا پژوهشگر منجر شود را نداشته ایم.

در واقع آمار تخلفات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی در مقایسه با سایر دانشگاه ها بسیار پایین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار پایین تخلفات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی/ برخورد جدی با متخلفان

آمار پایین تخلفات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی/ برخورد جدی با متخلفان