مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 18:282019-07-18اقتصادي

اختصاص 1100 میلیارد تومان اعتبار برای خدمت به معلولان


معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای نخستین بار 1100 میلیارد تومان برای خدمت به جامعه معلولان درنظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید پوراصغری امروز در مراسم اختتامیه تجلیل از نیکوکاران برگزیده سراسر کشور که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه شاهد تغییر در سازمان بهزیستی هستیم چراکه با انتخاب مدیران جوان، روحی تازه در رابطه با حمایت های اجتماعی ایجاد شد و این سازمان توانست جامعه هدف را علاقه مند به کمک رسانی کند.

یکی از نکات مورد توجه این است که در ایران معلولان دیده نمی شوند و در حصار خانه ها قرار دارند؛ بنابراین اگر بخواهیم به جامعه معلولان خدمت کنیم باید همه ابعاد زندگی را برای آن ها در نظر بگیرم و به آن ها به گونه ای دیگر بنگریم.

بسته خدمت به معلولان باید معیشت، اشتغال، مسکن و توانمندی معلولان را شامل شود وی افزود: یکی از نکات مهم مورد توجه ما این است که بسته خدمت نباید تنها معیشت را در نظر داشته باشد، بلکه اشتغال، مسکن و توانمندسازی این افراد نیز باید مورد توجه قرار گیرد؛ بنابراین باید در این زمینه گام هایی برداشت.

پوراصغری ادامه داد: در این راستا سازمان برنامه و بودجه گزارشی تهیه کرد و این نکته مورد توجه قرار داد که اگر بحث هدفمندی یارانه ها مطرح است باید این یارانه ها در جایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1100 میلیارد تومان اعتبار برای خدمت به معلولان

اختصاص 1100 میلیارد تومان اعتبار برای خدمت به معلولان