مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 16:532019-07-18فناوري

سامانه پرونده الکترونیک سلامت رونمایی شد


رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با اشاره به رونمایی سامانه پرونده الکترونیک سلامت گفت: بخشی از اطلاعات پرونده الکترونیک سلامت مردم می تواند در صورت نیاز در خدمت درمانگر و در خدمت گیرندگان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا صفی خانی امروز در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه الکامپ با بیان اینکه پرونده الکترونیک تنها یک سامانه نیست و فرآیندی است که می تواند در جهت بهبود خدمات قابل ارائه به مردم در حوزه سلامت عمل کند، گفت: در پروژه پرونده الکترونیک سلامت بخشی از اطلاعات پرونده سلامت مردم می تواند در صورت نیاز در خدمت درمانگر و خدمت گیرندگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه موضوع اتصال سازمان های بیمه گر در پرونده الکترونیک سلامت به صورت پایلوت در حال انجام است، اظهار کرد: فاز بعدی این پروژه تکلیف قانونی برای وزارت بهداشت در نظر گرفته است تا اطلاعات جمعیت تعریف شده از سطوح اولیه تا سطوح تخصصی و فرآیند ارجاع الکترونیک بیمار در کل کشور برقرار شود.

همچنین امکان اضافه کردن خدمات ارزش افزوده و توسعه کسب وکارهای نوپا در سرویس نمایشگر پرونده الکترونیک سلامت وجود دارد و امیدواریم با استقرار کامل این پروژه، شاهد افزایش کیفیت در این بخش باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پرونده الکترونیک سلامت رونمایی شد

سامانه پرونده الکترونیک سلامت رونمایی شد