مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 15:482019-07-18بين الملل

دو عضو مسلمان کنگره آمریکا درصدد سفر به فلسطین اشغالی


ایلهان عمر و رشیده طلیب دو عضو مسلمان کنگره آمریکا تصمیم دارند به اراضی اشغالی فلسطین سفر کنند؛ مساله ای که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید در مورد آن تصمیم گیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این در حالی است که این دو عضو کنگره قبلا از جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به BDS حمایت کرده بودند و ممکن است قوانین ورود به اراضی اشغالی در نهایت مانع از ورود آن ها به عنوان دو حامی BDS به فلسطین اشغالی شود.

این در حالی است که وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی این صلاحیت را دارد که از وزارت امور راهبردی و وزارت امور داخلی ـ دو وزارت مسؤول اجرای قانون مذکور ـ بخواهد از ترس لطمه خوردن روابط سیاسی رژیم صهیونیستی، از ورود برخی شخصیت های سیاسی به اراضی اشغالی ممانعت نکنند.

روزنامه هاآرتص اشاره کرد که با توجه به حساسیت موضوع که به روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی مربوط می شود، نتانیاهو مجبور خواهد بود خود در این زمینه تصمیم گیری کند.

ایلهان عمر روز گذشته ضمن اعلام خبر تصمیم خود برای سفر به اراضی اشغالی، تاکید کرد که می خواهد از نزدیک در جریان اوضاع اشغال اراضی فلسطینی قرار گیرد.

رشیده طلیب نیز که خود اصالتا فلسطینی است، اعلام کرد که تصمیم دارد به جای سفرهایی که آیپک ترتیب می دهد، به اراضی اشغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو عضو مسلمان کنگره آمریکا درصدد سفر به فلسطین اشغالی

دو عضو مسلمان کنگره آمریکا درصدد سفر به فلسطین اشغالی