مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 12:132019-07-18اقتصادي

پرفروش ترین گوشی در آمریکا


آیفون ایکس آر عنوان پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی هوشمند بازار ایالات متحده آمریکا در دومین فصل از سال 2019 میلادی را به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیفون ایکس آر ( iphone XR) که به عنوان یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و نسبتا ارزان قیمت نسبت به دو پرچمدار دیگر آیفون از سوی شرکت آمریکایی اپل معرفی ، رونمایی و عرضه شد ، توانست در بازارهای جهانی و کشورهای مختلف نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به محصولات فناوری را به سمت و سوی خود را جلب کند.

حالا تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده حاکیست که این گوشی موفق شده است عنوان پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی هوشمند فروخته شده در بازار ایالات متحده آمریکا را در دومین سه ماهه از سال جاری میلادی را از آن خود کند و سهم خود را در این بازار مهم به 7.

8 درصد برساند.

بر اساس آمار و گزارش های موسسه تحقیقاتی Kantar World Panel که وب سایت phonearena آمده است، این گوشی توانسته است در این بازه زمانی گوی رقابت را از گوشی های آیفون 8 و آیفون ایکس اس مکس نیز برباید و در جایگاه بالاتری در مقایسه با آنها بایستد.

پرچمداران سامسونگ نیز همچون گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس نیز به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم جدول پرفروش ترین گوشی های آمریکا جای گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرفروش ترین گوشی در آمریکا

پرفروش ترین گوشی در آمریکا