مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 02:012019-07-17اقتصادي

رضایت مرغداران از قیمت جدید مرغ


رییس انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی اعلام کرد که مرغداران نسبتا از قیمت جدید 12 هزار و 900 تومانی هر کیلوگرم گوشت مرغ رضایت دارند.

- محمدرضا کلامی - مدیرکل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت - روز گذشته از تعیین سقف قیمت 12 هزار و 900 تومانی گوشت مرغ برای مصرف کنندگان از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و ستاد تنظیم بازار خبر داد و گفت: این اقدام با پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و در راستای حمایت از تولید حداکثری مرغ و همچنین حفظ حقوق مصرف کنندگان و در جهت ایجاد شفافیت در بازار این کالا انجام شده است.

در این رابطه محمد یوسفی - رییس انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی - به ایسنا گفت: قیمت 12 هزار و 900 تومانی گوشت مرغ بهتر از نرخ قبلی است و مرغداران نسبتا از آن رضایت دارند اما به شرطی که دیگر با صادرات این محصول پروتیینی مخالفت نشود.

وی درباره اینکه دولت تصمیم گرفته از ممنوعیت و آزادسازی صادرات محصولات مختلف به عنوان ابزاری برای تنظیم بازار استفاده نکند و از طریق افزایش و کاهش تعرفه صادرات این کار را انجام دهد، اظهار کرد: ممنوع شدن صادرات یک محصول با بازی کردن با تعرفه آن تفاوت چندانی ندارد و اگر قراردادی با خارجی ها منعقد می شود، آنها از ما تعهد می گیرند که گوشت مرغ را در یک بازه زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت مرغداران از قیمت جدید مرغ

رضایت مرغداران از قیمت جدید مرغ