مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 15:592019-07-17سياسي

فرمانده کل سپاه درگذشت امیر «احمد ترکان» را تسلیت گفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سپاه نیوز، در پی درگذشت امیر سرتیپ احمد ترکان معاون اسبق عملیات ارتش، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقدان این فرمانده دلاور را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی .

- درگذشت همرزم دیرین مرحوم امیر سرتیپ احمد ترکان معاون اسبق عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

امیر مخلص، خدوم و ولایتمداری که با اقدامات خلاقانه و اثرگذار خود در کنار فرماندهان شهید والامقامی همچون شهیدان امیر صیاد شیرازی و امیر فلاحی در صف پیشتازان و طلایه داران میادین و عملیات های پرمخاطره آوردگاه 8 سال دفاع مقدس نقشی برجسته داشت.

باشد که حضرت حق آن فرمانده دلاور را به پاس خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره مند گرداند.

ان شاء الله اینجانب فقدان آن امیر سرافراز را به جنابعالی و دیگر فرماندهان محترم ارتش جمهوری اسلامی و نیز خانواده بزرگوارش تسلیت عرض نموده و از قادر متعال برای وی علو درجات و برای جنابعالی و بازماندگان سوگوار عزت و سعادت مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه درگذشت امیر «احمد ترکان» را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه درگذشت امیر «احمد ترکان» را تسلیت گفت