مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 15:132019-07-17سياسي

ظرفیت های فرهنگی مهمترین دستاوردهای کشور محسوب می شود


رییس سازمان بسیج مستضعفین ظرفیت های فرهنگی را مهمترین دستاوردهای کشور دانست و گفت: ظرفیت ناشناخته فرهنگی در درون ملت ایران وجود دارد که هیچ قدرتی نمی تواند با آن مقابله کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا سلیمانی در جلسه جهاد فرهنگی سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است اظهار کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی و نظام سیاسی بر آمده از انقلاب است.

وی با بیان اینکه پیروزی در دوران مقدس به وسیله سلاح و قدرت نظامی محقق نشد، گفت: ظرفیت ناشناخته فرهنگی در درون ملت ایران وجود دارد که هیچ قدرتی نمی تواند با آن مقابله کند که همین سبب رشد قدرت نرم و فرهنگی شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ظرفیت های فرهنگی مهمترین دستاوردهای کشور محسوب می شود بایستی از این ظرفیت در همه امور استفاده شود اگر این ظرفیت ها جدی گرفته نشود، توطئه و نقشه های دشمن در آن رخنه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: امروز فضای رسانه ای دشمن ایمان جوانان ما را نشانه رفته است بطوریکه از جهت جنگ نرم متمرکز بر موارد فرهنگی و اجتماعی ما شده است به همین دلیل تنها با تفکر فرهنگی بسیج می توان در مقابل قدرت مسموم دشمن ایستادگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های فرهنگی مهمترین دستاوردهای کشور محسوب می شود

ظرفیت های فرهنگی مهمترین دستاوردهای کشور محسوب می شود