مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 13:082019-07-17سياسي

مشارکت فعال تشکل های ایثارگری، کلید حل مشکلات است


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد با تاکید بر اینکه مشارکت فعال تشکل های ایثارگری، کلید حل مشکلات است، گفت: در واگذاری اداره امور اجتماعی و فرهنگی به تشکل های ایثارگری و مردمی، - باید ظرفیت و تحمل داشت زیرا این فعالیت ها زمان بر هستند و نمی توان در مراحل اولیه انتظار موفقیت سریع داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد در دیدار با اعضای هیات مدیره کانون همبستگی فرزندان شاهد کشور، گفت: شاخص موفقیت و خروجی مورد انتظار فعالیت های فرهنگی به ویژه در حوزه ایثار و شهادت مردمی و فراگیر شدن آن است، مجموعه هزینه، انرژی و تلاش ها در این زمینه اگر منجر به رفتارهای ماندگار و خودکفا دربستر فرهنگ عمومی نشوند درواقع به نتیجه نرسیده اند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد با تاکید بر اینکه مشارکت فعال تشکل های ایثارگری، کلید حل مشکلات است، گفت: در واگذاری اداره امور اجتماعی و فرهنگی به تشکل های ایثارگری و مردمی، باید ظرفیت و تحمل داشت زیرا این فعالیت ها زمان بر هستند و نمی توان در مراحل اولیه انتظار موفقیت سریع داشت.

وی با اشاره به فعالیت های کانون همبستگی فرزندان شاهد کشور گفت: وقتی با دغدغه های فرهنگی و انگیزه مشارکت مجموعه هایی روبرو می شویم می بینیم جهت گیری امور راهبردی درستی برای هدف مردمی شدن فرهنگی اتخاذشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت فعال تشکل های ایثارگری، کلید حل مشکلات است

مشارکت فعال تشکل های ایثارگری، کلید حل مشکلات است