مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 12:082019-07-17سياسي

لاریجانی: در این شرایط نباید به دیپلماسی کشور برای تعجیل فشار آورد


در این شرایط نباید به دیپلماسی کشور فشار آورد که با عجله کار کند وقتی کسی می خواهد ستم کند با ظرفیت های مختلف باید جلوی او را گرفت؛ - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط نباید به دیپلماسی کشور فشار آورد که با عجله کار کند وقتی کسی می خواهد ستم کند با ظرفیت های مختلف باید جلوی او را گرفت؛ بنابراین تصور نشود که در شرایط فعلی نمی خواهیم از ظرفیت دیپلماسی استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی در مراسم تجلیل از صنعتگران نمونه استان البرز که امروز (چهارشنبه 26 تیرماه) در ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: این برای البرز افتخار است که قطب تولید کشور باشد، البرز این ویژگی را دارد و تنوع قومی در کنار آن ارزش هایی است که می تواند در کنار تولید ارزش ایجاد کند.

لاریجانی افزود: زمانی که در مجلس تصمیم به استان شدن البرز گرفته شد با لحاظ این موضوع بود.

وی ادامه داد: اینکه امروز کارآفرینان برخی پیشرفت ها را بر شمردند و کاستی ها را هم البته بیان کردند نشان داد که این حرکت زاینده است.

وی با بیان اینکه سه نماینده البرز، نمایندگانی پر تلاش و موثر در مجلس هستند افزود: بنابراین جای نگرانی برای تولیدگران نیست.

لاریجانی خاطرنشان کرد: امروز یکی از تولیدگران پرسید که آیا اینکه امسال سال رونق تولید است را باور دارید، این سوال خوبی است و همه باید به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: در این شرایط نباید به دیپلماسی کشور برای تعجیل فشار آورد

لاریجانی: در این شرایط نباید به دیپلماسی کشور برای تعجیل فشار آورد