مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 11:532019-07-17پزشكي

با فرزندانتان طوری رفتار نکنید که فضای بیرون را به داخل خانه ترجیح دهند


خانواده ها با دادن مهارت های رفتاری و تقویت شخصیت هر فرد در جهت مصون نگه داشتن اعضای خانواده خود از آسیب های اجتماعی بالاخص مواد مخدر تلاش کنند.

- یک جامعه شناس اجتماعی گفت: خانواده ها با دادن مهارت های رفتاری و تقویت شخصیت هر فرد در جهت مصون نگه داشتن اعضای خانواده خود از آسیب های اجتماعی بالاخص مواد مخدر تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گنجی درباره لزوم ارائه برنامه های پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر در سنین پایین گفت: افراد معمولاً در سنین پایین آموزش پذیری بیشتری دارند، وقتی افراد مرز سنی 30-40-50 سالگی را رد کرده باشند دارای شخصیت با ثباتی می شوند و در آموزش پذیری ضعیف می شوند.

این جامعه شناس اجتماعی افزود: بهترین سن برای آموزش پذیری معمولاً دو و سه سال قبل از بلوغ می باشد که افراد بیشترین آموزش پذیری را دارند.

گنجی ادامه داد: در مورد آسیب های اجتماعی چون اعتیاد و موادمخدر باید قبل از بلوغ و تا سن 24-25 سالگی آموزش ها و آگاهی بخشی ها به نوجوانان و جوانان داده شود تا این آموزش ها مثمرثمر واقع شود.

وی در ادامه به چگونگی رفتار خانواده ها با فرزندان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هر خانواده و فردی مشخصه و مولفه ی شخصی خودش را دارد، نمی شود یک فرمول مشخص و از پیش تعیین شده را داشت که رفتار خانواده با فرزندشان چگونه باشد اما مسئله مهم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با فرزندانتان طوری رفتار نکنید که فضای بیرون را به داخل خانه ترجیح دهند

با فرزندانتان طوری رفتار نکنید که فضای بیرون را به داخل خانه ترجیح دهند