مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 11:382019-07-17اقتصادي

ممنوعیت واردات لوازم آرایشی منجر به افزایش قاچاق می شود


عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران از توقف واردات محصولات آرایشی و بهداشتی در سه ماه گذشته خبر داد و گفت که طی این مدت بازار از کالاهای بی کیفیت اشباع شده است.

- موسی احمدزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت اواخر اردیبهشت ماه، طی بخشنامه ای، واردات محصولات آرایشی و بهداشتی را ممنوع کرد، گفت: با توجه به وجود 15 مرز در اطراف کشور، اگر واردات به صورت قانونی انجام نشود، برخی از افراد سوء استفاده گر بدون پرداخت عوارض گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده، کالای بی کیفیت به کشور وارد می کنند.

به گفته وی، با وجود ممنوعیت واردات در سه ماه گذشته، بازار لوازم آرایشی از کالای بی کیفیت اشباع شده است.

عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران با اشاره به اینکه ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه است، تصریح کرد: صنعت لوازم آرایش و بهداشتی با بهداشت جامعه سر و کار دارد، اما در حال حاضر کالای اصل از کالای تقلبی قابل تشخیص نیست.

احمدزاده همچنین با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت بدون مشورت با فعالان بخش خصوصی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی، واردات این محصول را ممنوع کردند، گفت: این در حالی است که قانون بهبود مستمر فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت واردات لوازم آرایشی منجر به افزایش قاچاق می شود

ممنوعیت واردات لوازم آرایشی منجر به افزایش قاچاق می شود