مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 11:342019-07-17ورزشي

شوک به آبی ها؛ استقلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهلت باشگاه استقلال برای پرداخت طلب پروپییچ، دوشنبه، 24 تیر به اتمام رسید ولی دیروز (سه شنبه) باشگاه استقلال و امیرحسین فتحی، - باشگاه استقلال به خاطر عدم پرداخت مطالبات پروپییچ از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهلت باشگاه استقلال برای پرداخت طلب پروپییچ، دوشنبه، 24 تیر به اتمام رسید ولی دیروز (سه شنبه) باشگاه استقلال و امیرحسین فتحی، مدیرعامل این باشگاه اعلام کردند که با وجود اتمام مهلت استقلالی ها برای پرداخت طلب 430 هزار دلاری پروپییچ، فیفا موافقت کرده که طلب این بازیکن را از محل درآمدهای استقلال پرداخت می کند و به همین خاطر نگرانی ای بابت حل این پرونده وجود ندارد.

با این حال باتوجه به حکم CAS که به فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه استقلال و وکیل پروپییچ ارسال شده، مدیران آبی های پایتخت با تعللی که در پرداخت مطالبات بازیکن اسبق کرواتشان انجام دادند، منجر به محرومیت استقلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی شدند.

در حکم CAS به صورت کاملاً واضحی اعلام شده که استقلال در صورتی که نتواند در مهلت 60 روزه تعیین شده از سوی فیفا، طلب پروپییچ را پرداخت کند، از دو پنجره نقل وانتقالاتی محروم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک به آبی ها؛ استقلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد

شوک به آبی ها؛ استقلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد