مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 11:282019-07-17فرهنگي

پرونده «محله گل وبلبل» برای همیشه بسته شد/تلویزیون برای برنامه های کودک کاری کند


داریوش فرضیایی از تجربه ساخت «محله گل و بلبل» و بسته شدن پرونده آن برای همیشه خبر داد و بیان کرد: کشش «محله گل و بلبل» تا جایی بود که در سه فصل ساخته شود و اگر ادامه پیدا می کرد، - پرونده محله گل وبلبل برای همیشه بسته شد/تلویزیون برای برنامه های کودک کاری کند داریوش فرضیایی از تجربه ساخت محله گل و بلبل و بسته شدن پرونده آن برای همیشه خبر داد و بیان کرد: کشش محله گل و بلبل تا جایی بود که در سه فصل ساخته شود و اگر ادامه پیدا می کرد، لوس و تکراری می شد.

این مجری بازیگر حوزه کودک در گفت وگویی با ایسنا درباره بسته شدن پرونده محله گل و بلبل ، فعالیت در شبکه نمایش خانگی، علت تکراری بودن برنامه های کودک در تلویزیون، کم رنگ شدن عموها و خاله های تلویزیونی، شبکه کودک و عملکرد آن و همچنین برنامه های آینده خود برای حوزه کودک به گفت وگو پرداخت.

روی آنتن بودن دغدغه نیست، درست بودن مهم است فرضیایی در پاسخ به اینکه آیا قصد دارد برنامه جدیدی را در تلویزیون به راه بیندازد؟ توضیح داد: قصد که همیشه هست اما باید به طرح نو و فکر نو برسیم.

اتاق فکرمان باید به کار خوب و پسندیده ای برسد که متفاوت از کارهای دیگر باشد؛ چرا که معتقدیم اگر می آییم باید با دست پر بیاییم و متفاوت از نوع اجراهای قدیم باشیم؛ لذا این هم زمان بر است و هم نیاز به بررسی و اجماع نظر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده «محله گل وبلبل» برای همیشه بسته شد/تلویزیون برای برنامه های کودک کاری کند

پرونده «محله گل وبلبل» برای همیشه بسته شد/تلویزیون برای برنامه های کودک کاری کند