مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 10:392019-07-17اقتصادي

در جست وجوی راه نجات اقتصاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو روزنامه ابتکار درباره مشکلات اقتصادی گزارش داده است: افزایش قیمت کالای اساسی، افزایش نرخ اجاره بها، - روزنامه ابتکار نوشت: افزایش قیمت کالای اساسی، افزایش نرخ اجاره بها، شوک در بازار خودرو، رکود نفس گیر بازار مسکن و نوسان در بازار ارز از جمله مسائلی است که اقتصاد کشور با آن دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو روزنامه ابتکار درباره مشکلات اقتصادی گزارش داده است: افزایش قیمت کالای اساسی، افزایش نرخ اجاره بها، شوک در بازار خودرو، رکود نفس گیر بازار مسکن و نوسان در بازار ارز از جمله مسائلی است که اقتصاد کشور با آن دست و پنجه نرم می کند.

زمانی هم که علت را جویا می شویم تنها شرایط تحریم را دلیل آشفتگی های اخیر می دانند.

البته که تحریم دلیل مهمی برای وضع موجود بوده و ما شاهد هستیم که چگونه دست به گریبان اقتصاد کشور شده است، اما به گفته برخی از کارشناسان نوع عملکرد عده ای از مسئولان در هر زمینه بی تاثیر نبوده و با اصلاح نوع عملکرد ها می توان قدم هایی را به جلو برداشت.

اقتصاد در ایران روز های خاصی را پشت سر می گذارد و وقتی از روز های آتی سخن به میان می آید صاحب نظران ترجیح می دهند که پیش بینی نداشته باشند چراکه شرایط را متفاوت از گذشته می بینند و معتقدند که ممکن است هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جست وجوی راه نجات اقتصاد

در جست وجوی راه نجات اقتصاد