مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 09:032019-07-17اقتصادي

فروش اراضی ملی بین 1 تا 7 سال حبس دارد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان گفت: بسیاری از تغییر کاربری اراضی که رخ می دهد را از چشم مشاورین املاک می بینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاضی بیژن دارایی درخصوص معامله اراضی ملی و جنگلی خطاب به مشاورین املاک، اظهار کرد: این درست نیست که هر کسی از روستا آمد و قصد فروش اراضی را داشت شما بلافاصله قرارداد تنظیم کنید، مجاز به انجام این کار نیستید چراکه متولی فروش و انتقال اراضی ملی و جنگلی اداره کل منابع طبیعی استان است.

وی با بیان اینکه اسناد اراضی ملی و جنگلی در دست مالکین است و هنوز باطل نشده اند و تشخیص این اراضی بر عهده اداره کل منابع طبیعی استان است، افزود: حتی اگر فرد سند داشته باشد معامله این اراضی ملی و دولتی باطل است.

دارایی گفت: مشاورین املاک دقت کنند به صرف گرفتن وجهی خود را گرفتار پرونده های قضایی نکنید چراکه فروش اراضی ملی بین 1 تا 7 سال حبس به دنبال دارد.

اراضی ملی جزو انفال است.

وی یکی از دلایل تشکیل پرونده های قضایی را تغییر کاربری اراضی عنوان کرد و با اشاره به اینکه کاربری بسیاری از اراضی که در روستاها مورد معامله قرار می گیرد زراعی و باغی است، گفت: بسیاری از تغییر کاربری اراضی که رخ می دهد را از چشم مشاورین املاک می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اراضی ملی بین 1 تا 7 سال حبس دارد

فروش اراضی ملی بین 1 تا 7 سال حبس دارد