مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 08:392019-07-17اقتصادي

صادرات 800 میلیون دلاری شیرینی با مواد اولیه یارانه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو در شرایطی که دولت برای حمایت از مصرف کنندگان داخلی به تولید برخی از کالا های اساسی و مصرفی مردم یارانه می دهد تا این محصولات با قیمت ارزان تری به دست آن ها برسد، - 800 میلیون دلار شیرینی، شکلات و بیسکویت که با مواد اولیه یارانه ای یا ارز 4200 تومانی تولید شده در سال گذشته صادر شده و این صادرات رانتی در سال جاری نیز ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو در شرایطی که دولت برای حمایت از مصرف کنندگان داخلی به تولید برخی از کالا های اساسی و مصرفی مردم یارانه می دهد تا این محصولات با قیمت ارزان تری به دست آن ها برسد، اما این تفاوت قیمت باعث خروج این محصولات به صورت قانونی و غیرقانونی از کشور شده است.

دولت برای جلوگیری از خروج این کالا ها از کشور صادرات کالا های اساسی را ممنوع کرده است، اما این کالا ها به صورت های مختلف از کشور خارج می شود.

انتشار اخبار مربوط به کشف کالای قاچاق نیز به همین خاطر و ناشی از اختلاف قیمت کالا ها در کشور با دیگر کشور ها است.

پشت پرده خروج مواد غذایی مورد نیاز مردم از کشورسوء استفاده جدید از ارز 4200 تومانیاما یکی از روش های دیگری که کالا های یارانه ای از کشور خارج میشود خروج غیر مستقیم آن ها با انجام یک مرحله فرآوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 800 میلیون دلاری شیرینی با مواد اولیه یارانه ای

صادرات 800 میلیون دلاری شیرینی با مواد اولیه یارانه ای