مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 08:082019-07-17فناوري

بزرگترین سرقت های اطلاعاتی جهان در دو دهه اخیر


باتوجه به افزایش تعداد حملات سایبری و بدافزاری در جهان، این گزارش به مرور و معرفی بزرگترین و رسانه ای ترین سرقت های اطلاعاتی در طول دو دهه اخیر می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به افزایش حملات سایبری، بدافزاری و سرقت اطلاعات شخصی و محرمانه کاربران، بسیاری از هکرها و مجرمان سایبری درصدد نفوذ به حساب های کاربری و دستگاه های الکترونیکی کاربران متصل به اینترنت هستند تا بتوانند با سوءاستفاده از اطلاعات آن ها، به اهداف شوم خود دسترسی پیدا کنند و اطلاعات موردنظر قربانیان را به دست بیاورند.

این روزها که آسیب پذیری و ضعف های امنیتی در سیستم و نرم افزارهای مختلفی کشف و اعلام می شود، محققان امنیت سایبری سعی دارند بدین وسیله کاربران را از حملات احتمالی هکرها و دسترسی آنها به اطلاعات شخصی خود آگاه کرده و جلوی خطر نقض حریم خصوصی کاربران را بگیرند.

همچنین با انتشار این گزارش ها شرکت های توسعه دهنده مربوطه با انتشار زودهنگام یک نسخه به روزرسانی شده به برطرف کردن آسیب پذیری و ضعف های امنیتی مربوطه خواهند پرداخت.

بر اساس جدول زیر، بالغ بر 93 میلیون حساب کاربری پست الکترونیکی و نام کاربری در شرکت AOL در سال 2004 میلادی توسط هکرها و مجرمان سایبری به سرقت رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین سرقت های اطلاعاتی جهان در دو دهه اخیر

بزرگترین سرقت های اطلاعاتی جهان در دو دهه اخیر