مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 17:532019-07-16سياسي

عدم استقبال از مناقصه تأسیسات دانشکده شیمی / کشاورزی در همدان خواهان ندارد


رییس دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه دانشگاه های نسل چهار به دنبال ایجاد مسئولیت اجتماعی هستند، گفت: آنچه دانشگاه ها به دنبال آن هستند، ترویج علم است که نقش رسانه ها می تواند در این امر جدی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یعقوب محمدی فر ظهر امروز (سه شنبه، 25 تیر) در جمع خبرنگاران، درباره دانشگاه D8 عنوان کرد: تأسیس دانشگاه بین المللی نیازمند وجود زیرساخت های بین المللی است اما با این حال در پایان اردیبهشت جلساتی با حضور مسئولان بلندمرتبه کشوری برگزار شد و خوشبختانه اساسنامه رفع موانع دانشگاه به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه دانشجویان متقاضی زیادی برای دانشگاه بوعلی وجود دارد که به محض برطرف شدن مشکلات دانشگاه D8 اقدام به جذب آنها خواهیم کرد، افزود: هزینه تحصیل در این دانشگاه برای دانشجویان کشورهای عضو D8 نیم بها خواهد بود که آنها می توانند از طریق وزارت امور خارجه برای ثبت نام اقدام کنند.

این مقام مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر تعیین تکلیف دانشکده شیمی عنوان کرد: ساختمان دانشکده تقریباً آماده بهره برداری است اما تأسیسات و تجهیزات آزمایشگاهی این مجموعه به علت گرانی های اجناس همچنان ناقص است که چندباری تأسیسات دانشکده را به مناقصه گذاشتیم که با شرایط موجود کسی شرکت نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم استقبال از مناقصه تأسیسات دانشکده شیمی / کشاورزی در همدان خواهان ندارد

عدم استقبال از مناقصه تأسیسات دانشکده شیمی / کشاورزی در همدان خواهان ندارد