مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 16:532019-07-16سياسي

وضعیت 6400 نفر از قبول شدگان آزمون قوه قضاییه ظرف یک ماه تعیین تکلیف می شود


نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص بررسی ها جلسه امروز کمیسیون متبوع خود توضیح داد: در جلسه امروز کمیسیون مشکلات 6400 نفر از پذیرفته شدگان قوه قضاییه را مورد بررسی قرار دادیم.

- وضعیت 6400 نفر از قبول شدگان آزمون قوه قضاییه ظرف یک ماه تعیین تکلیف می شود نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص بررسی ها جلسه امروز کمیسیون متبوع خود توضیح داد: در جلسه امروز کمیسیون مشکلات 6400 نفر از پذیرفته شدگان قوه قضاییه را مورد بررسی قرار دادیم.

یحیی کمالی پور در گفت و گو با ایسنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه با حضور وزیر دادگستری، معاون رییس جمهور، رییس سازمان تعزیرات حکومتی، معاون قوه قضاییه، رییس سازمان زندان ها و تعدادی از کارشناسان سازمان برنامه بودجه وضعیت و مشکلات 6400 نفر از پذیرفته شدگان سال های 96و 97 دستگاه قضایی را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: نهایتا مقرر شد که ظرف یک ماه وضعیت تمامی این عزیزان تعیین تکلیف شود، بر این اساس قرار است 4000 نفر از این عزیزان از منابع خود قوه قضاییه مشغول کار شوند و مابقی آنها نیز پس بررسی ها مشغول کار شوند و مشکل آنها برطرف شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت 6400 نفر از قبول شدگان آزمون قوه قضاییه ظرف یک ماه تعیین تکلیف می شود

وضعیت 6400 نفر از قبول شدگان آزمون قوه قضاییه ظرف یک ماه تعیین تکلیف می شود