مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 16:082019-07-16اقتصادي

کلیه انشعابات غیر مجاز آب در حوزه روستایی شهرستان ورامین جمع آوری شد


برخی از روستاهای بالا دست که در انتهای خط انتقال آب واقع شده اند، با کمبود آب بیشتری مواجه بودند که آب مورد نیاز این مناطق همه روزه با تانکر تأمین می شد.

- فرماندار شهرستان ورامین گفت: برخی از روستاهای بالا دست که در انتهای خط انتقال آب واقع شده اند، با کمبود آب بیشتری مواجه بودند که آب مورد نیاز این مناطق همه روزه با تانکر تأمین می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین کاغذلو در جلسه بررسی مشکلات آب مناطق روستایی بخش های مرکزی و جواد آباد که با حضور مدیرعامل و رییس هیأت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران برگزار شد، بیان کرد: با دستور مقام قضایی، کلیه انشعابات غیر مجاز آب در حوزه روستایی شهرستان ورامین جمع آوری گردید.

وی ادامه داد: اولویت اصلی شرکت آب و فاضلاب، تأمین آب شرب روستایی است و هر انشعابی که به مصرف غیر از شرب اهالی می رسد، جمع آوری می گردد.

فرماندار شهرستان ورامین تصریح کرد: طی یک ماه گذشته، برخی از روستاهای شهرستان ورامین با مشکل افت فشار آب مواجه بودند که با همکاری دستگاه قضایی و شناسایی انشعابات غیرمجاز و انشعاباتی که به مصرف غیر از شرب می رسید، بخش مهمی از این مشکل برطف شد.

کاغذلو گفت: برخی از روستاهای بالا دست که در انتهای خط انتقال آب واقع شده اند، با کمبود آب بیشتری مواجه بودند که آب مورد نیاز این مناطق همه روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیه انشعابات غیر مجاز آب در حوزه روستایی شهرستان ورامین جمع آوری شد

کلیه انشعابات غیر مجاز آب در حوزه روستایی شهرستان ورامین جمع آوری شد