مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 15:282019-07-16ورزشي

استادیوم 15 هزار نفری خراسان شمالی در انتظار ورزشکاران کشوری


در جهان امروز کشورهای پیشرفته به جای تمرکز بر برج سازی، به ساخت پروژه هایی همچون استادیوم های ورزشی توجه می کنند که این مسئله از ابعاد زیادی آثار مثبتی داشته است و از طرفی در کاهش آسیب های اجتماعی و از طرف دیگر در درآمد زایی شهر و کشور بسیار موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خوشبختانه در چند سال اخیر اهمیت ساخت استادیوم های ورزشی در کشور و همچنین در استان برای مسئولان استانی درک شده است و از سال 86 براساس مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، ساخت استادیوم ورزشی 15 هزار نفری در بجنورد آغاز شد.

با توجه به بازدیدهای مختلفی که از روسای فدراسیون های مختلف از این استادیوم داشته اند، این استادیوم یکی از زیباترین و استانداردترین استادیوم های ورزشی در کشور است که این مسئله می تواند یکی از راه های افزایش توریست به استان و همچنین افزایش مدت ماندگاری آنها شود.

محقق شدن اهداف ساخت این استادیوم نیازمند همکاری و توجه ویژه مسئولان کشوری برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در آن است تا بهره مندی کامل از این استادیوم انجام شود.

در حال حاضر نیز جوانان زیادی در استان آماده دیدن بازی های بزرگ و در سطح ملی در استان هستند که توجه به این موضوع می تواند آسیب های اجتماعی را در استان کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادیوم 15 هزار نفری خراسان شمالی در انتظار ورزشکاران کشوری

استادیوم 15 هزار نفری خراسان شمالی در انتظار ورزشکاران کشوری