مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 13:482019-07-16سياسي

وظیفه علمای شیعه و سنی ایجاد وحدت بیشتر در جهان اسلام است


امروز علمای شیعه و سنی باید پرچم اتحاد را بالا ببرند و همه بدانیم که تفکر علمای شیعه و سنی نسبت به یکدیگر تفکری توأم با احترام بوده است.

- یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز علمای شیعه و سنی باید پرچم اتحاد را بالا ببرند و همه بدانیم که تفکر علمای شیعه و سنی نسبت به یکدیگر تفکری توأم با احترام بوده است.

چه کسی می گوید رهبران مذاهب اسلامی با هم به گونه ای بد رفتار می کردند.

غربی ها نمی خواهند ما بگوییم همه با هم برادر و خواهر هستیم در حالی که بالاتر از وحدت و برادری ما چیزی نداریم و این وظیفه علمای شیعه و سنی است که باید آن را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم پورازغدی امروز (سه شنبه، 25 تیرماه) در دومین روز از اولین نشست تبیین و ایده پردازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور فرهیختگان حوزه و دانشگاه و ائمه جمعه و جماعات اهل سنت، حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی – عضو مجلس خبرگان رهبری و معاون ارتباطات بین المللی دفتر مقام معظم رهبری و… در دبیرخانه شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی برگزار شد، با بیان این موضوع که ما همواره باید ارتباط خود را با نسل جوان و آینده حفظ کنیم و بدانیم که دشمنان بر روی آن ها سرمایه گذاری کرده اند به خصوص در دنیای امروز که فضای اینترنت تا عمق خانه ها نفوذ کرده است اظهار کرد: دشمنان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه علمای شیعه و سنی ایجاد وحدت بیشتر در جهان اسلام است

وظیفه علمای شیعه و سنی ایجاد وحدت بیشتر در جهان اسلام است