مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 13:232019-07-16سياسي

جمعیت هلال احمر در قرچک مستقر می شود


فرماندار شهرستان قرچک از استقلال و استقرار جمعیت هلال احمر در این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن خطیبی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در حال حاضر جمعیت هلال احمر این شهرستان با شهرستان ورامین مشترک بوده، بیان کرد: اقدامات لازم به منظور تأمین فضای اداری و انبار ذخیره سازی اقلام امدادی در مواقع بحران در دستور کار است.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: یکی از انبارهای مرکز فنی و حرفه ای شهرستان قرچک به صورت موقت به منظور دپوی اقلام امدادی مورد نیاز در مواقع بحران 16 قلم در اختیار جمعیت هلال احمر شهرستان قرار خواهد گرفت که این اقدام در راستای دستور استاندار محترم مبنی بر ذخیره سازی حداقل 10 درصد اقلام امدادی برای مردم شهرستان صورت پذیرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به ضرورت در اختیار گذاشتن فضای اداری به منظور استقرار جمعیت هلال شهرستان قرچک مقرر شد به صورت موقت و تا زمان تهیه و تحویل مکان اداری مناسب، قسمتی از مرکز فنی و حرفه ای شهرستان در اختیار جمعیت قرار گیرد.

خطیبی اضافه کرد: همچنین جمعیت هلال احمر استان تهران، بایستی نقشه اجرایی ساختمان استاندارد و فضاهای جانبی اداره جمعیت هلال احمر قرچک را جهت اختصاص زمینی از محل سایت اداری شهرستان به فرمانداری قرچک ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت هلال احمر در قرچک مستقر می شود

جمعیت هلال احمر در قرچک مستقر می شود