مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 10:182019-07-16بين الملل

97 درصد آب های زیرزمینی در غزه آلوده است


سازمان بین المللی حمایت از حقوق ملت فلسطین حشد با اشاره به آلودگی 97 درصد از آب های زیرزمینی در نوار غزه به خاطر ادامه محاصره تحمیلی رژیم اشغالگر صهیونیستی، - سازمان بین المللی حمایت از حقوق ملت فلسطین "حشد" با اشاره به آلودگی 97 درصد از آب های زیرزمینی در نوار غزه به خاطر ادامه محاصره تحمیلی رژیم اشغالگر صهیونیستی، خواستار مداخله فوری برای حل این بحران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این سازمان در پیامی به دبیرکل سازمان ملل، رییس مجمع عمومی این سازمان، کشورهای عضو، رییس پارلمان اروپا و پارلمان بین المللی خواستار مداخله فوری آن ها برای تامین آب شرب مناسب برای ساکنان غزه و حل بحران آب های آلوده در این منطقه شد.

سازمان مذکور لازمه این امر را تلاش و تحرک گسترده و سازنده جامعه جهانی به منظور تضمین این حق مسلم برای شهروندان فلسطینی در غزه دانست.

بر اساس آمارهای مراکز حقوقی فلسطینی و بین المللی، محاصره 13 ساله غزه توسط رژیم صهیونیستی و تعطیل ماندن پروژه های زیرساختی موجب آلوده شدن 97 درصد آب های زیرزمینی در این باریکه شده است.

تنها 11 درصد از مردم غزه به آب قابل شرب دسترسی دارند این در حالی است که سازمان مرکزی آمار فلسطین سال گذشته میلادی در گزارشی اعلام کرد که تنها 11 درصد از خانواده های فلسطینی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد آب های زیرزمینی در غزه آلوده است

97 درصد آب های زیرزمینی در غزه آلوده است