مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 09:432019-07-16فرهنگي

چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برگزار می شود


چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی جهاد دانشگاهی و فعالان این حوزه، پنج شنبه (27 تیرماه) با حضور رییس جهاد دانشگاهی، معاون مطبوعاتی امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد و رییس دانشگاه علامه طباطبایی در این دانشگاه برگزار می شود.

- تیرماه و با حضور معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد، چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برگزار می شود چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی جهاد دانشگاهی و فعالان این حوزه، پنج شنبه (27 تیرماه) با حضور رییس جهاد دانشگاهی، معاون مطبوعاتی امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد و رییس دانشگاه علامه طباطبایی در این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گردهمایی مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی و فعالان این حوزه، پنج شنبه (27 تیرماه) در تالار اجتماعات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

این گردهمایی با حضور دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی، محمد خدادی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر مجید سلیمی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، ابوالقاسم رییسی مدیرکل روابط عمومی این نهاد و مدیران، فعالان و کارشناسان حوزه ارتباطات جهاد دانشگاهی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برگزار می شود

چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برگزار می شود