مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 06:232019-07-16پزشكي

ساماندهی استندهای سیگار در فروشگاه های خوزستان به کجا رسید؟


مدیر سلامت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به ممنوع بودن هرگونه تبلیغ دخانیات گفت: با وجود مصوبه ساماندهی استندهای سیگار در فروشگاه ها، - همچنان یکی از خیره کننده ترین بخش ها در مراکز خرید، قسمت استندهای سیگار است.

مدیر سلامت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به ممنوع بودن هرگونه تبلیغ دخانیات گفت: با وجود مصوبه ساماندهی استندهای سیگار در فروشگاه ها، همچنان یکی از خیره کننده ترین بخش ها در مراکز خرید، قسمت استندهای سیگار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ن، فرهاد صفدری در جلسه شورای سلامت که امروز (24 تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص ساماندهی استندهای سیگار اظهار کرد: طبق مصوبه ای که داشتیم مقرر بود بحث ساماندهی استندهای سیگار در فروشگاه ها انجام شود.

اکنون زمانی که به مراکز خرید مراجعه می کنیم یکی از خیره کننده ترین بخش ها، قسمت استندهای سیگار است، در حالی که به استناد ماده 3 قانون جامع مبارزه با دخانیات، هرگونه تبلیغ دخانیات ممنوع است، بنابراین یکی از مصوبات شورای سلامت بحث ساماندهی این ویترین ها بود.

وی افزود: پس از جلسات متعدد، مقرر شده بود که بحث درپوش دار کردن ویترین ها به نحوی انجام شود که تنها در صورت وجود مراجعه کننده، درپوش باز شود و پس از فروش سیگار، مجدداً درپوش گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی استندهای سیگار در فروشگاه های خوزستان به کجا رسید؟

ساماندهی استندهای سیگار در فروشگاه های خوزستان به کجا رسید؟