مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 02:582019-07-15ورزشي

از بازی های کودکانه تا افتخارآفرینی برای ایران در خانه ووشو اصفهان


معصوم، جسور، با انگیزه و بی ادعا در گوشه ای از شهر اصفهان مثل یک جنگجو می جنگند، برخی از آن ها بیش از 10 کیلومتر و برخی دیگر صدها کیلومتر دور از خانواده در گرمای سالن تمرین می کنند، - 14 روزی می شود که میهمان نصف جهان هستند.

یک میهمانی پرتحرک، سخت و سنگین، حرکات نمایشی، صدای ضربات سهمگین و پرتاب دست و پا پرده اول نمایش این ورزشکاران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روی تابلو نوشته خانه ووشو اصفهان، خانه ای که یکی از صاحبان آن می گوید کامل نیست چراکه اگر کامل بود در حد و اندازه های بالاتری بودیم و بهتر می توانستیم به ورزشکاران خود و میهمانانی که داریم خدمات ارائه دهیم.

این ها را خلیلی - نایب رییس هیئت ووشو اصفهان می گوید، اینکه اگر سالن بدنسازی و خوابگاه داشتیم بهتر می توانستیم خدمات دهیم.

قرارمان از همان ابتدای ساعت تمرین بود، وارد که می شویم دو گروه مجزا می بینی دخترکانی با لباس های رنگارنگ و تزیین شده و در سمت چپ گروه دیگری که لباس های متفاوتی بر تن دارند.

دویدن ها و حرکات کششی که تمام می شود مربیان وارد کار می شوند و هرکدام شروع می کنند به گفتن الان چه حرکتی بزنید تالوکاران حرکاتی که در اجرای فرم های خود بیشتر آن را اجرا می کنند، حرکات پرشی و چرخشی و انعطافی را در این سوی سالن بیشتری می بینی در دیگر سوی سالن سانداکاران با پوشیدن محافظ ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازی های کودکانه تا افتخارآفرینی برای ایران در خانه ووشو اصفهان

از بازی های کودکانه تا افتخارآفرینی برای ایران در خانه ووشو اصفهان