مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 00:232019-07-15اقتصادي

راههای تقویت منابع صندوق بیمه بیکاری


دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران بر اصلاح هرچه سریع تر قانون بیمه بیکاری تاکید کرد و گفت: کارگران مقصر زیاد شدن تعداد بیکاران، مشکلات کارخانه ها و چالشهای اقتصاد کشور نیستند که آنها را از دریافت مقرری بیمه بیکاری محروم کنیم.

- هادی ابوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیمه بیکاری یکی از موضوعاتی است که در قانون تحت عنوان رفاهیات کارگر دیده شده و ضمانتی است تا هر کارگری که به هر دلیلی بیکار شد بتواند از آن استفاده کند.

وی ادامه داد: اینکه الان دچار یکسری بحران های اقتصادی هستیم و کارخانه ها به مشکل برخوردند و تعداد بیکاران زیاد شده مقصرش کارگران نیستند که بگوییم منابع بیمه بیکاری ته کشیده یا دچار کسری شده پس کارگران بیکار شده را رها و از دریافت مقرری بیمه بیکاری محروم کنیم.

تقویت منابع صندوق بیمه بیکاری با چند راه دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران تاکید کرد: اگر دولت یا سازمان تأمین اجتماعی یا وزارت کار مشکل را در نبود منابع بیمه بیکاری می دانند برای تقویت صندوق برنامه بدهند و برای این کار می توانند دو کار انجام بدهند، اول اینکه بسیاری از مشاغل تحت پوشش بیمه بیکاری نیستند و طبعاً در زمان بیکاری نمی توانند از بیمه بیکاری استفاده کنند، این شغل ها را شناسایی و آنها را مشمول بیمه بیکاری کنند و دوم اینکه نرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راههای تقویت منابع صندوق بیمه بیکاری

راههای تقویت منابع صندوق بیمه بیکاری