مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 17:532019-07-15پزشكي

کودک آزاری 8 درصد از مداخلات اورژانس اجتماعی را تشکیل می دهد


هشت درصد از مداخلات اورژانس اجتماعی مربوط به کودک آزاری است که 50 درصد آن کودک آزاری مربوط به غفلت و بی توجهی، - رییس اورژانس اجتماعی کشور گفت: هشت درصد از مداخلات اورژانس اجتماعی مربوط به کودک آزاری است که 50 درصد آن کودک آزاری مربوط به غفلت و بی توجهی، 30 درصد از نوع آزار عاطفی و روانی، 15 تا 16 رصد آزار جسمی و سه تا چهار درصد آزار جنسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رضا جعفری امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سیاست های اصولی و راهبردی دولت در این سال ها اورژانس اجتماعی بوده است و براین اساس در تمامی شهرهای بالای 50 هزار نفر پایگاه خدمات اجتماعی داریم.

وی با بیان اینکه خانه امن یک پارادایم اجتماعی است و رویکرد ضد خشونت دارد، گفت: در خراسان جنوبی 10 مجموعه اورژانس اجتماعی فعال است.

مدیرکل دفتر آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: 238 پایگاه خدمات اجتماعی در کشور فعالیت دارد و در سال گذشته نیز یک میلیون و 80 هزار نفر از خدمات حوزه اورژانس اجتماعی بهره مند شدند.

جعفری ادامه داد: در سال گذشته اورژانس اجتماعی در 8000 مورد اقدام به خودکشی مداخله کرد و مانع از موفقیت در این آسیب اجتماعی شد.

وی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده هر جایی که اورژانس اجتماعی ورود پیدا کرده، به تدریج شاهد افزایش آمار گزارشات بوده ایم، تصریح کرد: آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک آزاری 8 درصد از مداخلات اورژانس اجتماعی را تشکیل می دهد

کودک آزاری 8 درصد از مداخلات اورژانس اجتماعی را تشکیل می دهد