مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 08:032019-07-15ورزشي

هدیه کاظمی: به المپیکی شدن امیدواریم


ملی پوش قایقرانی بانوان کشورمان گفت: هدف اصلی ما از شرکت در مسابقات جهانی این است که رقبای آسیای خود را محک بزنیم و بتوانیم برای اولین به فینال A راه پیدا کرده و در مسابقات آسیایی سهمیه المپیک را کسب کنیم.

- هدیه کاظمی در گفت وگو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، اظهار کرد: حدود سه هفته پیش با هیات قایقرانی استان هرمزگان دچار مشکل شدم و در اردوی تیم ملی شرکت نکردم.

تقریباً پنج روز از اردو گذشت و در حالی که از هیات قایقرانی استان هیچ تماسی با من گرفته نشد، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان به تهران آمد و در جلسه ای با رییس و دبیر فدراسیون قول داد مشکلات موجود در هیات را پیگیری کند و تصمیم بر این شد که فعلاً در اردوها حضور داشته باشم.

ملی پوش قایقرانی تصریح کرد: در حال حاضر برای مسابقات جهانی مجارستان در پایان مردادماه امسال آماده می شویم، به این دلیل که امسال سهمیه ها برای المپیک کم شده محدودیت هایی داریم و قرار شده با توجه به اینکه در رشته دونفره شانس بیشتری برای گرفتن سهمیه داریم، مسابقه دهیم.

کاظمی عنوان کرد: تایم هایی که تاکنون برای قایق دونفره من و آرزو حکیمی ثبت شده خوب بوده و رو به رشد هستیم، هنوز تایم ثابتی نداریم و هر روز بهتر می شود، امیدواریم در مسابقات جهانی یا مسابقات آسیایی که فروردین ماه 99 برگزار می شود، بتوانیم سهمیه الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه کاظمی: به المپیکی شدن امیدواریم

هدیه کاظمی: به المپیکی شدن امیدواریم