مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 تیر 1398 ساعت 11:592019-07-12دانش

عودت ماشین سازی تبریز به صندوق بازنشستگی فولاد پایه قانونی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز طی بیانیه ای درباره عودت ماشین سازی تبریز به صندوق بازنشستگی فولاد؛ - بسیج دانشجویی دانشگاه سهند تبریز اعلام کرد: با توجه به اینکه ماشین سازی تبریز زمان فروش به فرخزاد در اختیار و تملک صندوق بازنشستگی فولاد نبوده، عودت آن به صندوق بازنشستگی فولاد نیز پایه قانونی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز طی بیانیه ای درباره عودت ماشین سازی تبریز به صندوق بازنشستگی فولاد؛ اعلام کرد: با توجه به اینکه ماشین سازی زمان فروش به قربانعلی فرخزاد در اختیار و تملک صندوق بازنشستگی فولاد نبوده است عودت آن به صندوق بازنشستگی فولاد نیز پایه قانونی ندارد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: شرکت ماشین سازی تبریز با بیش از پنجاه سال سابقه تولید انواع ماشین های ابزار و ارائه مستمر خدمات پس از فروش در سطح کشور همواره در عرصه تولید، فروش و به عنوان صنعت مادر و استراتژیک کشور پیشگام بوده است.

شرکت ماشین سازی تبریز به عنوان یکی از مطالبات و دغدغه های مردم تبریز از زمان ورود به روند واگذاری به بخش خصوصی همواره شاهد اخلال در تولید و اعتصاب کارگران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عودت ماشین سازی تبریز به صندوق بازنشستگی فولاد پایه قانونی ندارد

عودت ماشین سازی تبریز به صندوق بازنشستگی فولاد پایه قانونی ندارد