مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 تیر 1398 ساعت 19:292019-07-11بين الملل

سناتور ارشد روس: توقیف نفت کش حامل نفت ایران غیرقانونی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کنستانتین کساچف رییس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه می گوید که توقیف یک تانکر نفتکش ایرانی در جبل الطارق، - سناتور ارشد روسیه توقیف نفت کش حامل نفت ایران در جبل الطارق را با کمک نیرو های انگلیس اقدامی غیرقانونی و تحریک آمیز خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کنستانتین کساچف رییس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه می گوید که توقیف یک تانکر نفتکش ایرانی در جبل الطارق، غیر قانونی و اقدامی تحریک آمیز با هدف آغاز یک تقابل نظامی بوده است.

بنا بر گزارش خبرگزای ).

کنستانتین کساچف رییس کمیته امور بین الملل پارلمان روسیه در رابطه با این شایعات در یادداشتی در صفحه شخصی اش در فیس بوک تأکید کرد که این اتفاق سوالات زیادی را برانگیخته است: اول از همه اینکه چرا قایق ها باید به کسی یورش ببرند که با کشتی جنگی اسکورت می شود و به موشک های ضد کشتی و سلا ح های ضدهوایی 30 میلی متری مجهز است؟ این سناتور ارشد روس در ادامه، توقیف غیرقانونی نفتکش ایرانی را به سخره گرفتن آشکار قوانین بین المللی و خرد جمعی خواند و گفت که تحریم های اتحادیه اروپا تنها برای اروپا موضوعیت دارد و ابزاری نیست که در جامعه بین المللی و از سوی سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور ارشد روس: توقیف نفت کش حامل نفت ایران غیرقانونی است

سناتور ارشد روس: توقیف نفت کش حامل نفت ایران غیرقانونی است