مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 تیر 1398 ساعت 16:192019-07-10سياسي

تشکیل تیم ویژه از سوی رییسی برای رسیدگی به پرونده های خصوصی سازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین رییسی، رییس قوه قضاییه که در ابتدای ورود به اراک یکی از اهداف سفر خود را بررسی مشکلات کارگران استان مرکزی عنوان کرده بود، - یک تیم ویژه از سوی رییس قوه قضاییه برای رسیدگی به پرونده های خصوصی سازی مأمور شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین رییسی، رییس قوه قضاییه که در ابتدای ورود به اراک یکی از اهداف سفر خود را بررسی مشکلات کارگران استان مرکزی عنوان کرده بود، در اولین دیدار خود به دیدار نمایندگان شرکت های صنعتی استان مرکزی رفت و با آن ها گفت وگو کرد.

در این دیدار که با حضور جمعی از اعضای شورای عالی قضایی برگزار شد، نمایندگان شرکت های#صنعتی استان به بیان مشکلات و امور جاری خود در حوزه صنعت پرداختند.

مهم ترین بخش های اظهارات رییس قوه قضاییه در این دیدار به شرح ذیل است: پرونده های مربوط به خصوصی سازی باید از سوی سازمان بازرسی، استانداری و بخش های دیگر به صورت جدی پیگیری و اگر در جایی تخلفی صورت گرفته است، برخورد قانونی صورت گیرد.

وقتی ما یک کارخانه واگن سازی با چنین ظرفیت مطلوبی داریم، واقعا وارد کردن واگن از خارج چه معنایی دارد؟ اگر تصمیم گیران از ظرفیت های این کارخانه بی اطلاع هستند که خیلی بد است و اگر با وجود اطلاع از این توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم ویژه از سوی رییسی برای رسیدگی به پرونده های خصوصی سازی

تشکیل تیم ویژه از سوی رییسی برای رسیدگی به پرونده های خصوصی سازی