مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 تیر 1398 ساعت 11:142019-07-09اقتصادي

حباب در قیمت گوشت قرمز موجود در بازار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امامی امین معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری تهران در جلسه تنظیم بازار که امروز (سه شنبه هجدهم تیرماه) برگزار شد، - امامی امین با بیان اینکه در حال حاضر شاهد حباب در قیمت دام سنگین هستیم، گفت: گوشت قرمز حدود 75 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امامی امین معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری تهران در جلسه تنظیم بازار که امروز (سه شنبه هجدهم تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: هر آنچه در تهران اتفاق می افتد، پس لرزه هایش در سایر استان ها نیز احساس می شود.

وی افزود: باید درباره موضوعات به گونه ای تصمیم گرفته شود که برای استان و کل کشور راهگشا باشد.

امامی امین با بیان اینکه امیدواریم با توجه به سطح و میزان عرضه دام قیمت ها نیز کاهش یابد، گفت: در روز های اخیر شاهد افزایش قیمت مرغ در بازار بودیم.

معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری تهران تصریح کرد: از جمله مهم ترین دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز، وجود واسطه ها و دلال هاست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد حباب در قیمت دام سنگین هستیم، گفت: قیمت فعلی گوشت قرمز حدود 25 درصد حباب دارد و در حال حاضر حدود 75 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حباب در قیمت گوشت قرمز موجود در بازار

حباب در قیمت گوشت قرمز موجود در بازار