مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 تیر 1398 ساعت 10:282019-07-09سياسي

گام های ایران در مقابل بدعهدی اروپا هوشمندانه و اصولی برداشته شد


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گام های ایران در مقابل بدعهدی اروپا هوشمندانه و اصولی برداشته شده است.

- گام های ایران در مقابل بدعهدی اروپا هوشمندانه و اصولی برداشته شد یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گام های ایران در مقابل بدعهدی اروپا هوشمندانه و اصولی برداشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاءالدین بروجردی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدا توافق هسته ای در قالب برجام، یک جاده دوطرفه بود.

قرار بر این شده بود که ایران برخی از محدودیت ها را بپذیرد و طرف مقابل نیز تحریم ها را مرتفع کند اما آمریکا قرارداد را به هم زد و از این توافق خارج شد و اضافه بر این خطای بزرگ غیرقانونی، به اروپا فشار وارد کرد که آنها تأسی به آمریکا کنند.

بروجردی اضافه کرد: شورای عالی امنیت ملی یک تدبیر هوشمندانه اتخاذ کرد، 2 ماه فرصت بسیار خوبی برای اروپایی ها بود که به تعهدات خود عمل کنند و رسماً و بسیار شفاف اعلام کرد اگر به تعهدات خود عمل نکنند، ما هم به تدریج از تعهدات خود عقب نشینی خواهیم کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اخطار به کشورهای اروپایی داده شد اما خروجی آن به ‎گونه‎ای نبود که انتظار داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های ایران در مقابل بدعهدی اروپا هوشمندانه و اصولی برداشته شد

گام های ایران در مقابل بدعهدی اروپا هوشمندانه و اصولی برداشته شد