مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 تیر 1398 ساعت 14:532019-07-04حوادث

مرگ پس از مراجعه به شکسته بند تجربی


مردی که پس از در رفتن کتفش پیش یک شکسته بند رفته بود، جان خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر دیروز خبر مرگ مشکوک جوان 20 ساله افغانستانی از طریق مسئولان بیمارستان مصطفی خمینی به پلیس 110 اعلام شد که درپی آن مأموران کلانتری 116 مولوی به بیمارستان اعزام شدند.

با حضور مأموران در بیمارستان و بررسی اولیه مشخص شد متوفی در یک پاساژ در محله مولوی در کار حمل بار پارچه فعالیت داشته است.

مأموران در گام بعدی تحقیقات سراغ اقوام متوفی رفتند که شوهرخواهر متوفی به مأموران گفت: من، متوفی و برادر زن متوفی در یک پاساژ در محله مولوی، کار باربری طاقهای پارچه را انجام می دهیم، زمان حادثه در حال حمل بار برای هم کری خواندیم که چه کسی می تواند مقادیر بیشتری بار حمل کند.

وی افزود: متوفی، مقادیر زیادی از طاق پارچه را برداشت که ناگهان کتف وی در انجام این کار، از جا در رفت و ما با یک تاکسی او را به منزل یک شکسته بند تجربی در محله مولوی بردیم، حدود 20 دقیقه آنجا بودیم که وی، حین کار شکسته بند از شدت درد زیاد بیهوش شد.

وی ادامه داد: پس از آن با اورژانس تماس گرفتیم که کادر درمانی اورژانس در محل حاضر شده و وی را به بیمارستان منتقل کردند اما برادر خانمم حین انتقال به بیمارستان دچار وخامت حال شد و در بیمارستان نیز عملیات احیاء بر روی وی صورت گرفت اما تمام این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ پس از مراجعه به شکسته بند تجربی

مرگ پس از مراجعه به شکسته بند تجربی